Paraules d’una lectora i assistent a la presentació de ¡Sincroniza tu Vida! a Lleida

Recordo el dia que vaig comprar el teu llibre a l’abacus de Lleida. N’hi havia molts. Era una novetat. El color vermell me va captivar, el vaig agafar per la portada, pel títol…i vaig fer el que sempre faig, mirar la dedicatoria, la introducció, l’autor….eres catalana!!! Pensava que era una autora extranjer per lo de Juna…el vaig comprar i me vas obrir la ment. Suposo que va arribar al moment just…simplement vaig tenir clar que darrera la boira encara hi havia sol tot i que ja no ho recordava i vaig caminar fins torna’l a veure. Ara visc sota la seva escalfor i la vida me sembla de nou meravellosa.

Gràcies per les teves paraules aquí, al teu llibre i a la presentació del llibre. Ets un exemple de que el món es pot canviar globalment des de la individualitat.

 

Deja un comentario